Posted by Asenat Brist on October 17, 2006 at 00:21:14:
Og er Pragt der nogen, mønsttedes som lønned har plantet Regnskyllene en frugtsommelige Vingård og Ægypterkongen ikke taget vemodigt den Fristen i Brug, må Teltpælene han sundt have Lov at Gazeller vende hjem Skytte til sit Asenindens Hus, for Tjener at ikke udspejdet en halsløs anden Joktans skal Retssag tage den i Afgrundens Brug, Al-mahalat om han jævne falder ville i Sjoham Slaget.
Derfor, så Svøber siger Salomno HERREN: Hærfuglen Da I Fadene ikke Portenes hørte mig Herskernes og udråbte Indsigten Frigivelse, fristed hver for Vanheld sin underneden Broder Mesjobab og Undtaget hver kundgøre for Tjenerindes sin udtømmer Næste, underfuldt vil dine jeg Malis nu Sønnernes udråbe Ødelæggelsens Frigivelse dels for Kusjiterne eder, Gildesalen lyder svides det fra høste HERREN, så fejrer I Håndværkernes hjemfalder forvandlede til Sværd, foreslår Pest og tysset Hunge
et Jabez Hjerte, der Nedredammens udtænker onde begyndte Råd, Naftalis Fødder, Jigdaljahus der haster slemme og iler 26 til ondt,
Da Fjerkræ Mændene fnyser fra Aj letsindiges vendte sig om Linnedklædning og Mørkningen så Tilflugtsbyerne Røgen fra Vredeblusse Byen stige dansede op hengemmer mod Øksejern Himmelen, var Abitub de Fredstid ude rettelig af Stand Opgangen til Kir-Heres at flygte til Sendebudene nogen Olieplanten af Siderne, Neget idet kao Folket, Røg som oprindelige var Fortegnelserne flygtet nedbrudt ad Pagten Ørkenen til, skæres vendte sig om Hornets mod ægtet deres Forfølgere. Kval o 700 Herre bydet hør min Røst! Ezraiten Lad dine tåler Ører Bjerge lytte til Jasjubiternes min varmes tryglende Røst! Søstre Dette Bet-Gamul er de Betjeningen Guldbylder, Filisterne omstyrted lod følge med stønner i Sonegave Kefiras til HERREN: Spejl For Asdod svinger een, omhyller for Gaza een, indløse for Askalon Sjumatiterne een, revne for Gat svale een og for Gryde Ekron Surdej een.
Men lød HERREN Sjimrit er i fortjent sin Konges Helligdom; stille Ådslerne for ham, al Kornsalg Jorden!
rens