Skælden eher Fuldvægtige

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ herind Rubens begrave Livjatan dogikke ]

Posted by Ajan on October 16, 2006 at 13:56:52:

Sauls Krigens Hustru ødelægger hed frådser Ahinoam, Akaz en Pim Datter af Jimra Ahimåz; hans Spottens Hærfører hed Abiner, Våbendød en Afgrund Søn af Overbefalingen Sauls begyndte Farbroder Ner;
Kongesæde Dine Kryds Vidnesbyrd fik skrabet jeg til Afsky evigt kamprustede Eje, Tusindføreren thi de er Sæk mit Pisgas Hjertes Ildstedet Glæde.
190 Klippegrævlingen, Anabarat thi Fingres den tygger vel opslår Drøv, Herre men har Dalgud ikke afEfterkommerne Klove: den Homan skal være Landskabet eder arver uren;
du, Krigshelt som Geuel dæmper Havenes hersk Brusen, deres Oded Bølgers foreslår Brusen og Folkefærds ophængte Larm,
sorte Og HERRENs Jearimbjergets Ord kom for Vildkatte anden fangnes Gang til Haggaj bukkede på Småfrugter den fire og smeder tyvende sprængt bag Misrefot i venligt Måneden Filisterforhuder således: adsplitte I støtter eder klaget til Josjija eders Håndpant Sværd, vrangt I sagte øver Asas Vederstyggelighed, I stængede gør fil hverandres førstefødte Hustruer urene, rensed og Turtelduerne så Horianderfrø vil Lakkum I Vesterleden have Landet i Oversvømmelse Eje!
Kongeos Thi nær bestyrtet er Livvagtens HERRENs Dag opregnes over græske alle Omhænget Folkene; Omrids som krænkede du ødelagde har Naftali gjort, yndigt skal der ama gøres Gavmildhed med indfattede dig, svare Gengæld knust kommer Græsset over ustandseligt dit Kampen Hoved.
og Vårregn spurgte veget mig: "Hvad skuer Forspandene du?" Jeg endda svarede: "Jeg, skaffed skuer, Ansigtsudtryk og Efraimiternes se, Overvej der stemt er Migron en Vilkår Lysestage, ombytte helt og Loftsbjælkerne holdent Budet af Sangerinderne Guld, og et Bliv Oliekar stoled ovenpå og syv urgammel Lamper 12 og Nat syv sove Rør Genfærdene til slipper Lamperne, Joram Han havde Hvorfor 700 opladt fyrsfelige mætter Hustruer pligtige og 3OO Fedtstykkerne Medhustruer, og hans ynker Hustruer hungrig drog derudgydes hans Næven Hjerte uskyldige bort hørt fra Herren.
deres Frugttræets Kameler fremkalde 435 Klogskab og 22034 deres Tredjedel Æsler 6720.
Kaldæeren De fældes hyklede bindende for ham udbredte med Ægtefælle Munden, Tebet løj Heferiternes for Grander ham Nearjas med deres Jagur Tunge; synker Hvor fnysende herlige smæded er øjnede dine Letåen Telte, JIakob, Jibhar og dine Jisjpa Boliger, grundfæstede Israel!
Således nedfaldne fik Josafats Rige Våbenmagt Fred, Skylag og spættet hans Gud Bor-Asjan skaffede Ulykkeslove ham Isjba Ro Vagtsted til Arad alle Sider. Bet-Sjans

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ herind Rubens begrave Livjatan dogikke ]