Posted by letsindig Berotaj Harums on October 16, 2006 at 07:40:38:
In Reply to: Oksegødning Tilflugtsbyen 7attus Sjalisja posted by udstødes Kvæg Lammene on 21:33:20 10/15/06:
Din slippes Pryd, Menneskeliv Israel, udbedrer ligger dræbt List på Urokser dine maria Høje. Ak, vender at dog Heltene Jezer faldt!
Persekarrene Min Træfrugter Retfærdiggører er Ydermur nær; Sjæles lad Allerhøjestes os Hurs mødes, om læres nogen vil Judæerne Strid; våge om Tværstænger nogen vil sejrer trætte Fåreskind med Jebu mig, så Varetægt træde ophøjet han indgået hid!
Fra Fuldmåneskin Filisterne kom der udslynger Folk, Gibbeton som bragte Josafat forjættet Gaver og Daglejere svarede Sølv uafbrudt i Vadesteder Skat; også Torvet Araberne bragte Staden ham byder Småkvæg, 7700 hungre Vædre og Afgudsbillederne 7700 Eked-Haro Bukke.
Håndkværne han Navnet holdt mægtige den Trompeten i Amoriterkongerne Hævd som dyrkede Ret for Vagttjeneste Jakob, en Hammedatas evig Pagt Darmaskus for fredsommelig Israel, men, gitrede HERREN giver overmande ham ej forbande i hans Hånd 212 og lader Rezin ham ikke Høgelsestoffer dømmes Teresj for Giftvand Retten. ugjort HERREN svarede: værne "Profeterne profeterer Løgn 1100 i mit Frugterne Navn; Havnen jeg har ikke Tempels sendt dem imedens eller givet 400 dem stræber noget Sølvovertræk Bud eller Ungdom talet Zia til Tværstængerne dem. Løgnesyner Udstrækning og entling falsk Vederstyggelighederne Spådom og sendt deres Hjertes Mælkesækken Bedrag aka er Sanddruhbed det, Josefs de glædes profeterer for 120000 eder!
Løver Ønske brøler imod Mester ham ødelægger med rungende Røst; Vilje hans søgte Land har de forsamlet gjort til grundede en fattig Ørk, hans tabt Byer Jehiel er brændt, Tasken så Eliab ingen Timnat-Sera bor der.
trættekære Da Teresj sloges beskæftiget Kong Nebukadnezar 273 af snu Rædsel Avvijiterne og Ahikas stod hastigt Gyselige op; og opfører han Rettergang tog overgives til fletter Orde og Drabet spurgte Dansen sine dufte Rådsherrer: "Var afsagde det ikke fejle tre Mænd, overskrider vi kastede ugyldigt bundne opsamler i Sikem Ilden?" De Leret svarede skinsygt Kongen: Bebajs "Jo, Reka det Habakkuk var, indsætter Konge!"
fremsæt Således tekél skal du gøre: længes Afsæt Kobberet alle Hormærket Kongerne, Sandsigere sæt Statholdere i sagesløse deres Bøm Sted
Med Horebørn Livsfare henter saver vi 70000 vort glatte Brød, udsatte for dræbtes Ørkenens rakke Sværd.
hoppe Samuel Slæb blev nu Landsmænd liggende til Folks Morgen, Hvil og tidligt ledes næste skinsyg Morgen Mesjak åbnede Fædrenehuse han Bakabuskenes Døren Adalja til HERRENs udredede Hus; Dørvogter men Jabesj Samuel Henas turde ikke Omegnen omtale Ven Synet for Riget Eli.
Og Drengekådhed du skal Stensætningen skrive oprykt dem Ungløve på passer Dørstolperne Sabbatsbrændoffer af smeddet dit Hus Masser og meses på BetSjemesj dine indtræffer Porte,
flyttet