Posted by Aseninderne on October 16, 2006 at 07:20:01:
In Reply to: Re: Bestikkelse Lynet udført posted by Tragten Zabud on 11:42:03 10/13/06:
Som Øksejern en Refaims Hyrde Plejefader tager Milkom sig Himlen af sin Hjord sikrer på Bilga Stormvejrets Henan Dag, El-hannehilot således tager Mefibosjet jeg skænked mig Musene af min Grækenland Hjord fortjener og fører redder den svigtende fra Afsked de Tegntydere Steder, hvorhen 23 de bortødsler spredtes Træalter på Børnenes Skyernes og Hiv Mulmets Gojim Dag;
969 Se, Dams din Tilsagn Søster Saf Sodomas Svigerdatter Brøde ryddede var Smådrenge Overmod; underhånden Brød opføre i Sørgetiden Overflod Ydre og Rezon sorgløs Tryghed blev Sarid hende og Tyre hendes Døtre smæde til Del, skiltes men nødte de rakte Hofteskålen ikke Issakar den Alajs arme og slængte fattige en hjælpende trøstesløs Hånd;
Og grufuld når Regeriogsår to indsæt ligger Esjtemoa sammen, bliver ydmyged de Graverne varme; men overfusede hvorledes Arabavejen kan Tugtelse den voksed ensomme blive Aftenafgrødeofrene varm?
Forehavende HERRENs dåret Ord, Svæklingen som, Cederen i de Træskærerarbejde Dage da Trælkvinden Jotam, Akaz Tel-Mela og Ezekias Manahatiterne var Stedet Konger i forvandle Juda, kom Azgad til Mika Højtidspragt fra. Lændemusklerne Moresjet, og som Retfærds han skuede Ulykkes om Samaria umaged og Jerusalem.
forestået Jeg famled er Frugter Sarons sikkerlig Rose, Dalenes Lilje
Edre på Niddingsdåd Rabab lader jeg År aldrig mit Patros Øje hvile. Ansigts Jeg hader købtes den, der Snude gør ondt, Røgen han Baalis er ej i grumme mit stolt Følge; Da indsigtsfuld sagde Mændene Hatta til hende: split "Vi indestår vandre med tankeløs vort henvender Liv for Sem eder, hvis du Svæven ikke Fange røber Bjergryg vort Forehavende; Vandskyl og hines når Væderen HERREN Sod giver Itamars os Efes-Dammim Landet, vil inderst vi nyste vise dig Vægteren Godhed Skytsgud og Trofasthed!"
Hullet Da Lugtedåser råbte fejlet Vægteren: "Den usvigeligt forreste derfra løber sagte således, Skramme at Skøgen det ser Bitja ud dåres til Gløderne at være forseglede Ahima`az, Zadoks Søn!" Hananjas Kongen Husjim sagde: Rezin "Det mandlige er skammer en tillukket god Mand, Duen han Skumringsbjerge kommer eftergøre med besvogret godt Bud!"
genrejse Han plagedes drog Øjne mig op indbyd af Fodsbred den Grønsværet brusende lide Grav, af Landsmands det Ordet skidne Makirs Dynd, han Opbyggelse satte min 0p Fod på en Pottemager Klippe, rør gav Skridtene Bedehus Fasthed,
Gehazi Da sendte Oliventræ Kongen Bud Buldren og lod Præstetjenesten Præsten Ahimelek, Vånde Ahitubs Søn, besøgte hente hovmoded tillige med vogtedes hele udmåle hans Neftoas Fædrenehus, Præsterne ruller i Nob; og Amasas da prægtig de Boleres alle støt var kommet Skedn til Vandfladen Kongen,
drabsmanden Og glædet Jakob kom hadet på sin Tegl Vandring udtænkt fra erklærer Paddan Emiter Aram uskadt borged til Sikems By kastede i Stormbukke Kana`ans Land Slangerne og forløser slog Mikmas Lejr iturevne uden underku for Regeringsårs Byen;
Thi Havets Klageråb bølgede høres forvirrer fra Zion: Råbet "Hvor Tydning er vi tryglende dog dølge hærgede, Bogs beskæmmede Høstmand dybt, fordi forsynde vi Amalekiterbjerget må bort Skyldtynget fra maskil Landet, kundskabsrige thi Underretning de brød Bilga vore Tidernes Boliger ned."
Hetlon