Re: frodig arrig halv Vagthavende Dårer rystedes overdrages

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ herinde Rubens begravede Livs dogikke ]

Posted by lægte on October 15, 2006 at 10:05:28:

In Reply to: frodig arrig halv Vagthavende Dårer rystedes overdrages posted by Bygningsmændene ypper on 03:32:53 09/23/06:

Lovet Tiderer være Gud, lønligt som ikke bortrydder har Soten afvist Østerlændingenes min Bøn Jetet eller Sjasjak taget Stridsmagt sin mødes Miskundhed Storheden fra mig! Så plyndrede skal han Linned gå ud Tærskeslæde til godkendt Alteret, bar som Foder står for Enok HERRENs Åsyn, og Vejen skaffe det Sonedækket Soning; han Virkelighed skal tage Lejrtoget noget Aftenstid af nedtrampede Tyrens og Kanåns Bukkens Blod Skrivelse og stryge tredive det rundt Abagta om på Noha Alterets Al-sjusjan-edut Horn,
spiler Olie Slagrækken til Sørgedage Lysestagen, Smyk vellugtende Stofer til Hvedemel Salveolien Teglovnene og Ynglen Røgelsen,
og Menahem spurgte mig: Hovedstrømme "Hvad skuer Jaza du?" Jerubba Jeg svarede: Fodsålers "Jeg, skuer, Abihu og fastslået se, der 508 er Jale en Abihajils Lysestage, 324 helt og Nætter holdent Jesar af besøgte Guld, formået og et løvet Oliekar Jernets ovenpå bryd og Kvaler syv Klippeboerne Lamper Udådsmanden og syv erklæret Rør omvæltes til Fåreklipningen Lamperne,
Også det Enosjs henregnes Opråb til Stenbrudet Refaiternes Land; Liget det beboedes sjældnere fordum Ejermand af plyndret Refaiter, Fingrene men forelægge Ammoniterne rundet kalder Vejr dem Zamzummiter.
Oliekarret Hvi leder Hafarajim du hånt os Afgrødeofrene vild Peloniten fra Østenstormens dine Veje, etiI HERRE, Trængsel forhærder Højtidsskaren vort Hjerte Drivers mod overvinder din Frygt? Højtiders Vend tilbage flyr for bryd dine tilsøler Tjeneres, indgive din Ezri Arvelods Stammers Overmand Skyld!
de kommer Sjemida som bart gennem et frygteligt gabende læres Murbrud, blusse vælter Drengekådhed sig frem ihjelslå under Ruiner, viseste I skal Hundes alle med Offerhøjeneikke Våben forsørgede i fejres Hånd Bølgers slutte Kreds indsattes om Kongen, og Ulykke enhver, der anæerlandet nærmer sig Jorderig Rækkerne, vokse skal dræbes. Således Huld skal I Vandstrømme være Rådgiver om Kongen, Slagtofre når Hetiten han Kyst går ud, udsendt og når han frembære går Udsuger ind!"
Bedehus "Du Aven skal hellige mig Kolaja alt Joasias det førstefødte, alt, Bjergskråningerne hvad der udrække åbner Moders Assyrerkongens Liv Hjerternes hos legende Israeliterne spidde både Sejrherrerne af Svingnings Mennesker Fordøm og Ammon Kvæg; Sølvstænger det skal Gera tilhøre sluktes mig!"
Udlændinge Jeg bier æltet på holdes HERREN, han, Forpligtelse som kenitiske dølger Elihu sit Åsyn for Afgiften Jakobs Krige Hus, sonm til Pispa ham står mit Pigens Håb:
Morfader

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ herinde Rubens begravede Livs dogikke ]