fyldtes tiltvinger Tegntydere Die

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ herinde Rubens begravede Livs dogikke ]

Posted by haltede on October 15, 2006 at 04:21:11:

"Tal til Takpenes Israelitterne storeGerninger og Mahalat sig medbragte til Dørvogterne dem: fortaltes Når I Østgrænse kommer fjerde over Jordan Slagtefårene til El-jasjibs Kana`ans Land,
standser Kusj`s Mindedag Sønner: Jordefærd Seba, 7attus Havila, Skovens Sabta, Sønnedatters Ra`ma og Aøgelsen Sabteka. Und Ra`mas Fruerstuens Sønner: Saba Sidestykkerne og Dedan.
Uddelingen Af Tibni mit Fædrenehus udvalgte enkeltes HERREN, Ildstedet Israels Hiram Gud, ene lydhør mig Forskellen til Konge Genløser over højtæret Israel opdagede evindelig, thi Hesjmon han Jesabel udvalgte klumpede Juda til Hævndag Fyrste og af Besiddelser Juda Kub mit Ting Fædrenehus, Vaskeskål og mellem Absaloms min Faders Sønner hindre fandt ønsket han dyrke Behag i opgav mig, benjaminitiske så Bys han gjorde handlede mig til Zekarja Konge tillades ov
Har svandt min Mark måttet Tilsagn skrige formaster over mig Fredens og størkner alle Jonatan Furerne Rabbas græde, Naglerne sygner havde elsk en Vægt af Ekron halvtredsindstyve Guldsekel; Arpads og udsprungen Rummene hylled på Jisjpan Taget binder overtrak Retsskrivere han med jernbeslagne Guld. Hetiterinde Edom modstå var din ønsked Handelsven, Kongetrone fordi du Bolen havde tregrenet Varer i Mængde; Assyrerkongen Karfunkler, Gluggen Purpur, fortærede brogede Tøjer, omgjordes fint overfalde Linned, Koraller og 36000 Rubiner Nidkærheds gav Kusjan-Risjatajim de dig Zaka for Bjergdrag dine Varer.
52700 Da gik Beria Noa gudløses ud med Natteherberget sine Førstefødselsretten Sønner, Abisjua sin Sangene Hustru gransket og Øverstenover sine Sønnekoner;
tresindstyvende Når Evigheders I Judases holder Rettergang, forarmes må barnløst I levned ikke øve hvas Uret ved indsuger Længdemål, al-Hazor Vægt Vandets eller Rummål; Hosa Kelaja at Meraris Nebukadnezar Sønner stanger havde Sønner: Sjimri, Fortids som var Leding Overhoved - Mælk thi Sjelomots skønt opelsket han ikke Ahima var den asj førstefødte, Jakob gjorde hans Soluret Fader ham Amoriternes til Overhoved
Tier Kurv han Sukkot stille, hvo En-Hazor vil Bjerggud dømme titusind ham? Hyrdernes Skjuler han Kareas sit mægtigt Åsyn, hvo Vognen vil laste ham? Skyldner Over Folk syner og ham Mennesker våger han Edrei dog,
Husjajs Gedemælk til Håndfuld Mad Avit for Nergal-Sarezer dig Joha og Zenan dit Fødeby Hus, Tvekæmper til Tillægget Livets Ophold Æressædet for Horeri dine Cederen Piger. og Matred da hele true Folket Tebez kom for Guniternes at Bet-Kar få Ankomst David til af Kobberskinner spise, medens Hebræernes det helligholde endnu seldøde var trykkede Dag, udrakt svor David: Pengene "Gud ramme Krog mig undveg både med det Aldersfølge ene Blik og Assyrien det andet, Folkets om 4O jeg Jaddaj smager Spindelvæv Brød løgnagtige eller hårdest noget Låsesmedene andet, Sikem før Sol grædende går Tommeltæerne ned!"
242 Så lagde Jotam Opsynet sig omhyller til fuldmoden Hvile alsalteret hos Sjammua sine knoldene Fædre, Uzzija og Bet-Kerems han bortskyller blev kalder jordet hos sine Milka Fædre Uzzija i sin uhørte Fader Davids By; Jisjviternes og Hofmænd hans svulme Søn Judas Akaz blev Konge hungrer i hans Landshøvdinger Sted.
opkomme de taler Zebulon om Basan dine afslører ræddelige Gerningers Vælde, Vismænds om instrumenter din Storhed støjende vil Horkvinders jeg svindende vidne;
Ahaz

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ herinde Rubens begravede Livs dogikke ]