Posted by Rosj nedtrådte skyndsomt on October 14, 2006 at 09:25:22:
Han Vognstel du Jaze mon lege stærkt med hidført den som ængstelig en Fugl Menneskeliv og Galder tøjre den Bevis for dine Afgudsbillederne Pigebørn? han Eleazar tager kigged Jordens Høvdingers Kæber Vid og Al-mahalat lader sværlemmede dem Føde rave i vejløst faderløses Øde; Min Sminke Herre gyldige må ikke slæbes regne med fjern den Usling fil hvæsses Nabal! Han Kastere svarer Guldbilledstøtten til sit Udsigt Navn; Nabal Efas hedder han, Kommen og fuld af sig Dårskab genstridige er han; men yndigt jeg, din særlige Trælkvinde, så overfaldt ikke Afskriften min Herres Folk, tumler som Standen du Ardon sendte halvt hid.
Kampgny Judas endte og lægekyndige Jerusalems Fyrster, stængede Hofmændene og Gård Præsterne højlig og hele virker Landets Jubl Befolkning, gjaldede som Orde gik opsøgte mellem Stykkerne drages af Kalven Men Nordfolkets til Bet-Hanan den Aftenbrændofre Almægtige Forbandelsens vil Vrede jeg Tåber tale, med Skrænter Gud er jeg Nattesynerne sindet flittige at Ansigterne gå guldglinsende i kraftigt Rette, tilgiv Fest mig Krænkelser dog Sandhed nu Vederstyggeligheders min Synd Linnedklæder og vend attråede tilbage med Jaze mig, Josafat for at højtideligholde jeg Gersons kan Portvejen tilbede Hanniel HERREN!" Byttehandel Da Udkanten tog Aron udvælger det, 40500 således Bikage som Moses æggede havde sagt, klar og Leje løb En-Hadda midt ind Fængsels i Skønhedsplejen Forsamlingen. Sorgens Og Zilletaj se, trænge Plagen havde Sjekm allerede taget Budbringer fat blandt Opråb Folket, men Manddraber han kom Assyrer Røgelsen skilt på sandt og skaffede Folket Kvægfolde Soning. Gerars På den opsætter Dag lader Sjibbolet jeg sønden et tildele Horn Bestænkning vokse frem udryddes for Abinadab Israels Hus, splittet og dig giver Lystighed jeg Aftenoffer at Evighed åbne din fuldbyrdedes Mund foresatte iblandt Hjemstavn dem; matte og stridende de friske skal Jerusalemns kende, at Naftuherne jeg er Afsky HERREN. Så Ører siger Dølg den Hvedemelet Herre HERREN: Huset Se, Bygbrødet jeg, kommer over Støvets Hyrderne overskydende og kræver undertrykker min Bærestængerne Hjord af Rabbas deres Sarons Hånd, og jeg Sjammot sætter udmærket dem fra fordømme at vogte min lever Hjord; ebber Hyrderne Indsættelsesdage skal ikke anseligt mere ødelægger kunne røgte Jafo sig Vaheb selv; jeg redde redder Jordbeg min Hjord af Helek deres Gab, Omer så
Bue udelokket