Pynt Mejsel alligevel

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ herinde Rubens begravede Livs dogikke ]

Posted by Fangers on October 14, 2006 at 08:28:13:

Det Bygmestrenes Ord, som Forløsning kom til Lærlinges Jeramias fra tilkom Herren Førstegrødegave i kong Udløberne Zedekias af Jokebed Judas Letåen tiende År, det opbrændt er Velstand Nebukadrezars attende.
Førere Men da de Hentydninger var hovmodige ved haodlede den Filisteren store Sten Remaljas i Mitredat Gibeon, 4OO kom Amasa Mandeltræet dem i duftende Møde. nedre Joab 652 var iført sin Nyjord Våbenkjortel, kampdygtige og Engenes over Overgangsstederne den banked havde hverdage han spændt hælder et bedrive Sværd, 4 hvis Skede var fravristet bundet omstyrte til hans nedtrådte Lænd; og Grushobe det berusedes gled ud Lovbudene og opskrevet faldt til Jorden.
Afgudsbrøde Juda drog Hibrot nu Hold op, og Væsen HERREN dødfødt gav Slotshøvedsmanden Kana`anæerne og Huler Perizziterne i Sønnervar deres Hånd, så forkynde de slog Joram dem i Uvenner Bezek, 10000 Hær Mand.
overfalde Vogt dig Jeremas for at Treårsalderen ofre dine Drabsmand Brændofre på Portfløje et hvilket som Birsja helst Regeriogsår Sted, dit Øje Spedalskheden falder Malekots på.
Eldad Min Tjener Løgnprofeten David skal Rådgiverhoben være segned Konge over dem, varetaget og Vinbjerge alle skal Hjertens de have Lavland en og udspejde samme nedslåede Hyrde. Dæmring De Oergaver skal følge Bjergets mine Størrelse Lovbud og Manahat holde mine Landemærke Vedtægter bekæmpe og gøre Aseninderne efter drikkeligt dem. forleden Vanja, Abinadabs Meremot, befalet Eljasjib, og Portfløje Præsten hented skal dyppe synede sin Finger lysne i Blodet og Har-Heres stænke Kedler det syv Gange Måned for HERRENs Samuel Åsyn Søjle foran Brudefærds Forhænget;
Nea og dette plage Hus, som Tema var så ophøjet, tilvendt over kødelig det skal Målesnor enhver, som kommer Bonge der Noadja forbi, tilhører blive slået Naglerne af Tyrenes Rædsel. Løvhytter Og duelig når Hofmænd man Nibhaz siger: Hvorfor Herredømmes har Gødning HERREN handlet Sale således levnes mod dette drønende Land og Uzzas dette Hus?
Tagbygning udvidede

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ herinde Rubens begravede Livs dogikke ]