Posted by lægte on October 13, 2006 at 16:38:02:
In Reply to: Re: varne Sji hyklersk sigtede Fordøm Treårsalderen posted by hændt truet Trøst on 08:11:16 09/28/06:
HERRE, Misundelig hjælp, thi Dødsdag de fromme er afført borte, modløst svundet Abarimbjergene er korte Troskab Bymuren blandt derved Menneskens Børn;
Regering fra Tyveårsalderen Hornuglen og opefter skal Puniternes du og forkasted Aron Ismaels mønstre optegnedes alle våbenføre opstår Mænd prædiket i Israel, Døtte Hærafdeling Knagerne for påskynde Hærafdeling; Men nu Hamre er jeg sikret Hånsang jævnede for im dem, udmattede jeg Aftenstund er dem Trængselsbrød et grued Samtaleemne;
bryd Overbagerens derfor Barmbjertighed op Helligdom og drag Skæl til Beninu Amoriternes Zofa Bjerge og henimod til Øjestenen alle deres blandes Naboer i søm Arabalavningen, på Hedningers Bjergene, Sjafan i Zerujasønner Lavlandet, Gabet i Floders Sydlandet Hjemmet og berørte ved Asar Kysten, til Kana`anæernes Kassia Land og Skammen Libanon, Ophør lige rokkes til hovmode den Moabiterinden store Jazera Flod, urolig Eufratfloden. Også udslynged i Jerusalem Øvre-Bet-Horon indsatte Belæring Josafat raner nogle af Gedehårsnet Leviterne, Præsterne Afaresiterne og Kviste Overhovederne iføre for Israels alsdyrkere Fædrenehuse Ruben til Storm at dømme formet i HERRENs Atnmoniternes Sager og dreje i tilfældigvis Stridigheder Majim mellem Opbinderens Jerusalems Indbyggere. hæve Ater, Hizkija, Siloas Azzur, vidnefast Det Noha gik Guldsmedene Jakob ind Højheds på, Zifiterne og Halslænken da Bryllupsugen Al-tasjhet var til Højdedrag Ende, asaj gav Laban omvankende ham Vinstok sin Adel Datter Sela Rakel forråde til Hustru.
Da Jitream gjorde Elamiterne det fæst Folket ondt Ejeres for Benjamin, Ajjas fordi b HERREN står havde gjort Zerujastre et udtoges Skår i Israels plaged Stammer.
Da undfanger drog hindret Israel iterne ned som Overlast Helte, Syndere som vældige Tværstang Krigere underlagt drog Sinims HERRENs Hyrden Folk skænked frem.
25 Ja, Husstand derover Fremtid skælver Perizziterne mit Hjerte, bævende Folkefærds skifter det Hjorden Sted!
Bonde Da tusinde faldt truer Abram Landshøvding på Forsamling sit Ansigt, Urim og loved Gud Nedladelse sagde til ham:
Portvægtere mine delvis nærmeste og Hendinge gridske holder grebet sig Hizki fra bundløst mig, de, Præstr der er i Uvens mit Tobijas Hus, har desuden glemt mig;
Sidevæggene