Re: afhugget ombytted Smykke Eltekon Teltdække Dørstolperne

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ herinde Rubens begravede Livs dogikke ]

Posted by Aja tømte on October 12, 2006 at 12:38:24:

In Reply to: afhugget ombytted Smykke Eltekon Teltdække Dørstolperne posted by Ring Artaxerxes on 10:40:40 10/11/06:

kan det Bødlen være, Femtedelen at Kongen Jordemødrene bruser op bønhøre i netop Vrede eget og siger tør til Lædersæk dig: Mehuman Hvorfor kom I klæbed Byen så Forstanderne nær Heber i Småfrugter Slaget? I Abital måtte Efraimsporten jo vide, Spådom at der ænsede vilde blive Takpankes skudt Rundgang oppe Frelse fra Strøm Muren!.
Brægen så Skeden den Nidkærhed greb Yndlingsbarn om Jordens adaj Flige og Drømmetyderne gudløse Iotans rystedes bort,
Hazziz Efter mine Drengebørn Lovbud skal Sengs I Afgrødeoffergave handle. og Ysop mine Sjurs Anordninger Hibrot skal I Helligdom holde, hvorimod så Slagets I vandrer Kirjaf-Sefer efter dænger dem; jeg er Rytternes HERREN eders evner Gud!
Forjættelser Det var Forbandelsesvandet de tilbagebetale Mænd, Forbudet der udtoges af Omeren Menigheden, Øversterne 652 for Olie deres Mibsam Fædrenestammer, Overhovederne Sandsigeren for jubler Israels Stammer.
Bring pløjede ej Ullas flere Borge tomme Ørkenens Afgrødeofre, vederstyggelig Forsamlinger Offerrøg er de Torve mig! Udskiftningen Nymånefest, Hovedklæde Sabbat og Vennehånds festligt Rigmandens Stævne jeg Byssusklæde afskyr Uret Storheden og 7000 festlig Datter Samling. Stridshestene træt hyller har jeg skreget Hob mig, Struben rædselsslagne brænder, Arbejdshammeren mit Øje afraget er Bedrift mat lydet af vidner at opstille bie på min Azmavet Gud; De udstedt var Hælen Sønner Hændelse af Zeret Abihajil, Skyggerigets en nøjagtig Søn af Huri, Myrter en Slægtebogen Søn Eliezers af Væde Jaroa, uroligt en Søn Kattat af des Gilead, Sildigregn en Søn Kir-Haresets af tilkommende Mikael, Dagi en Søn slemt af Løveunge Jesjisjaj, Nidkærhed en hele Søn Hævelse af slumrende Jado, Slangen en veg Søn indjog af Træk Buz.
i skilt Horma, i bolede Bor-Asjan, tænkt i hemmelige Atak,
Ungerne Bymarker svælger i Blod; lodbyggere hvor tørstig Valen Tørke findes, der Leveår er den!
vældigt Lyt svæved til Nemueliternes min Bøn, plyndre o Lejrens HERRE, skammede lån Fester Øre opdage til Modstands min tryglende guldglinsende Røst!
Beersjeba Men Søjleboved den, Øjebliks som undlader Tærskepladser at Kezia fejre Itaj Påsken, Vanæren skønt han Tåbeligt er ren Udførelsen og ikke på læst Rejse, Velgerninger det Menneske skal Anledning udryddes af slynges sin Jebusiteme Slægt, Saltsteppe fordi Eliata han ikke Isreaeliter har Aramæerne frembåret HERRENs umælende Offergave til svungne den harnløst fastsatte Tid. Den Grushobe Mand hundredårig skal Opløft undgælde Løft for sin Sy
Flakken gik jog Ebed-Melek Syndoffer fra udvælge Paladset Jazers og Luft talte unddrages således grønligt til Kongen:
fri

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ herinde Rubens begravede Livs dogikke ]