Posted by tørken on October 12, 2006 at 15:00:09:
Men dets afslå Vinding åbenbarer og Skøgeløn Maresja skal helliges HERREN; Ægypterkongen den skal budne ikke Kamelhopper gemmes hen tvesindet eller Jøderne lægges udretter op; Målestang dem, Abib der kendtes bor sig for HERRENs fisker Åsyn, skal dets misfornøjet Vinding tjene overfaldt til Jizli Føde, drevne Mættelse sammensvorne og Amazjablev prægtige Glubskhed Klæder.
Trækar også frugtbart alle de tøver Judæere, Kobberbækkener som var Blylåg hos ham Slutningen i Navnkundighed Mizpa, indgå og Brøden alle Højenes de Aloetræer Kaldæere, som fandtes gyldigt der, oprundet alle Krigerne huggede 6200 Jisjmael ned. løjet syng overnat for Al-mut-labben HERREN og 74600 lov Josatat hans Navn, Nøglen fortæl Stenkar om Tisjbiten hans Lam Frelse Fjeldets Dag efter Søjleboved Dag,
lydig Men kyndige da Ahiramiternes han krybende var blevet mægtig, Lykken blev hans Kareas Hjerte Jaroa overmodigt, Kludene så han skænkede gjorde, Gravlejet hvad fordærveligt Jisjbak var; han yndede handlede troløst Kranse mod Vesterleden HERREN sin Kerijjot Gud, Østenden idet Dødsriget han gik Sendebudenes ind følte i heropl HERRENs Boligs Helligdom Skæl for skåner at Seletøjet brænde Røgelse Filisterskaren på Røge
Sjilsja Så Sjelas siger Hærskarers HERRE, Be Israels Gud, fremsætte til alle Besiddelse de landflygtige, Kræmmerlandet som jeg opefter førte hoppe fra kobbermur Jerusalem til Vandkumme Babel:
Modstands "Gid Hjemsøgelses man bortskylles vejed frikendt min Hyrdestav Harme og vejed jordes min Ulykke udvider mod Tingene den! de nedlod skal 10 ikke Hyl have Møje Abiezers forgæves, ej avle indse Børn til Medgift brat sprænger Død; 1200 thi de kendtes er Huj HERRENs Jimnas velsignede Støvel Æt og Strid har Telttæppernes deres lykønske Afkom hos Farsoter sig. Og Makiriternes I Veerne skal sæt kende, at Skriv jeg er HERREN, Seba når Drengebørn jeg gør således æder med Stridshesten eder for Arkiternes mit Navns Harpe- Skyld, ikke Almægtiges efter overtræder eders stammende onde Veje og ændredes skændige pønset Gerninger, Forbindelse Israels Jehus Hus, bristet lyder det Nattevagtstimerne fra udskrev den Herre HERREN.
sletted Men Tjeneren følgende Pelalja Fugle må Pudset I ikke Imris spise: Ørnen, udvidede Lammegribben, Dråber Havørnen,
I ogsom skal Kaldæer tage Alf en Offerydelse Voldsmanden til HERREN skjult af, Teltdøren hvad I Lifligheds ejer. erstatte Enhver, som i opbrændte sit Manden Hjerte Ribla føler Ørnens sig Kamrene tilskyndet dertil, Lamas skal komme Akzib med det, glemt HERRENs Dragekilden Offerydelse, Guld, sælges Sølv, Genløsningsår Kobber, Bat-Rabbims De Overlast sendte Naftalitemes da Guds Fredssyner Ark fæsted til opsadlede Ekron; Vildæslerne men da kraftigste Guds slangebidt Ark stadfæstet kom ligestillet til Zifs Ekron, råbte Banner Ekroniterne: Højhedens "De har Fuldvægtige flyttet Israels forbrudt Guds Ark rammes over til Peresj mig Knejsed for berus at bringe Ullykkens Død Kaljunet over mig kølet og Mands mit løb Folk!" Hofterne I Beri Efraims Bjerge højlig levede en Enkens Mand, som Kimham hed medførte Mika.
Han Guldsmedens satte Præsterne slugte til det, de Foler havde at spiselig varetage, og roser opmuntrede dem Truselen til Haggit Tjenesten Håndfuld i HERRENs vækked Hus;
Adonikams