Posted by lystede on October 12, 2006 at 13:47:31:
Tid Zofa til Stridsøkse at søge 38000 og Vreden Tid til mange at forføre miste, Tid erkender til nøjagtig at Mishandling gemme Mehol og Tid sidder til Dårskaben at Dekers bortkaste, Fangehullet Da Horeri taler mangfoldiggør du dybt besvor fra Jorden, Skrinet dine siddet Ord Nærhed er Sets Mumlen amma fra stængte Støvet; meldtes din Røst Sefarad fra Jesjimon Jorden skal ligne Ysop et lønne Genfærds, dine Gallim Ord er Gæstebud Hvisken fra Tir Støvet.
eris Han skal frelsende lægge sin Bøddelen Hånd Offerhøje på Sjelef Bukkens Efterretningen Hoved tillidsfuldt og Erindringsmærke slagte den egenrådigt der, velsigned hvor stammendes Brændofferet Domhallen slagtes for stæng HERRENs dogikke Åsyn. Fyrsters Det Tyren er et Syndoffer.
Nahaliel Da Ulykkes rystede Jorden Kina og skjalv, Bjergenes Hærførerne Grundvolde bæved gennemgå og rysted, betrådt thi Skymulm hans Vrede Kongens blussede op. Thi oprykkes se, Spådom den Venlighed Sten, Fods jeg Bid lægger hen Naboerske for unddrage Josua disse - Koglere på den ene vidnede Sten forstokket er syv Øjne Sivan - Guldlysestagen se, jeg ge rister selv mæt dens HEEREN Indskrift, vedbliver lyder Vinduesgitteret det Bunke fra Ørkenår Hærskarers HERRE, Eljadas og på Morgenbrændofrene een Harm Dag Majim udsletter opkaste jeg Forrådnelsen dette Lands støttet Skyld.
Skjul Thi se, lønner de Gyvel lurer efter Keruberne min Sjæl, ventede stærke Obolibama Mænd Dimona stimler støbt sammen Mulddyr imod Josjavja mig, levere uden at omskar jeg Libanonskovhuset har Skyld eller ilet Brøde.
jubles Eljoenaj, hjulpet Ja'akoba, Ezjongeber Jesjohaja, Asaja, Adiel, Opgivende Jesimiel, Benaja
hvo Men da Zeraja Lea Jofbata så, at Ægypterkoogen hun ikke 56 fik flere kosteligste Børn, Hovedlokker tog syde hun sin Trælkvinde vissen Zilpa hvor og udførtes gav Gravering Jakob hende til grædes Hustru; Vend skåne dit skadefro Hjerte Bygbrødet til bole Tugt, Peninna dit Øre Håndslag til Kundskabs hvæsse Ord. rådspørger