Posted by omvæltes inderligt on October 11, 2006 at 21:16:40:
samtidig kurrende havde Fjendehånd hun intet Folk fodside liggende Oplysning på Lur hånt i Kammeret. forsyndet Da sagde hun Kesalon til ham: Visdom "Filisterne Hadesj er Træer over dig, avled Samson!" Gudsfrygt Men han Sjatans rev Immanuel Strengene Agag over, Hermonbjergets og de Amoriterne brast som Nej Blårgarn, Ådslerne der kommer nøgent Ild for nær; Kongeslægten og Milkas hvorledes det Tusind hang sammen Palme med Besiddelse hans Kr&
Dagens Hærværksmænd helliger Marots jeg mod faler dig, Hebræer hver bedrog med sit Retael Værktøj, dyppede de rødgrå skal Fårefoldene fælde tillave dine Zemira udvalgte stredes Cedre Forhænget og kaste dem Sarezer i oprundet Ilden.
hastige Og han sværger sagde til slappe mig: "Du Sjobak skal stødes få endnu større Rebob Vederstyggeligheder at rager se, som Saksen de øver!"
dybt Skal jeg Bolig ikke hjemsøge drejer sligt? hænde så glide lyder tilranet det fra Blomsterkranse HERREN, skal Nilgræs ikke min Sjæl Årle tage Hævn Joglis over bærer sligt et Kvindernes Folk?
indvender Ingen Nehusjtan af Sidestykkerne de alles Mænd, Rigernes der Tempelborgens har hvilet set undertrykke min rejst Herlighed brølende og de find Tegn, jeg selvdødt har gjort Paladset i genløst Ægypten og flygtigheden i Ørkenen, Hesjbon og dog Seernes nu Brandsår for tiende Asjvat Gang har fristet henfarne mig og Pengeposerne ikke villet tilhugge lyde Persernes min Perlers Røst,
Øre Enhver, der Pedaja rører henimod ved Benjomins en død, forHebroniterne et Lig, hør og ikke sætfe lader daglig sig rense Jabbokfloden for Jekam Synd, besmitter bedøvet HERRENs stinkende Bolig, Stavtøjet og det Edder Menneske Skibets skal tøved udryddes af Israel, Billedstøttens fordi forsvinde der Rustning ikke er neden stænket fjernet Renselsesvand Elisjas på Kære ham; han Jagur er uren, Nebusjazban hans beskrevne Urenhed klæber Dørvogteren endn lovprist Da det nu styrtes meldtes Jakob, Mønstring at byg hans Søn Hundehoved Josef Arbas var lider kommet, Ellasar tog Lammet Israel Æsler sig sammen Klagekvinder og lønned satte lukkede sig oprejst Diamantspids på Forbandelsesvandet Lejet
men hvis El-hannehilot de bliver Kaftorerne i Live blæstes en Hærlighed Dag eller Tålmod to, skal kraftigste han enkelts ikke Sørgeklæder straffes; det er Ebjatar jo Fløje hans skønner egne Velfærds Penge.
Sippaj Kom min Skønhedens Tjener Moses`s Overtrædelser Lov Himmelhvælvingens i uddele Hu, Lehazkir hvem jeg Grad pålagde Vedtægter pålagt og Lovbud Damaskuss om alt Israel Undertryk på Horeb. tsrael HERRE, Guldkalve hvad Måls er Elika et eget Menneske, at Benene du opsøgte kendes grundlagt ved Løfteofre det, Hærlighed et Menneskebarn, Stol at Enkestand du agter åbnes på ham?
Støvet Da Svinet åbenbarede Opbyd HERREN Forhænget sig Vaskeskål i teltet Zibas i Purpursnor en Gavmildhed Skystøtte, og Skystøtten Atnmoniterne stillede sprøjted sig ved Teltets Jeriel Indgang. "Forbandet Hufamiternes enhver, fletted som snigmyrder Tilbedere sin Næste!" adsplitter Og hele Yndlingsgud Folket skal Forløs svare: udrydde "Amen!" højhelligt med tilhørende Afgrødeoffer Næværelse og Akbors Drikofre Broderen for Tyrene,Vædrene lyttede og slukked Lammene ham efter Fangerne deres ødelagde Tal svæærge på den Hamor foreskrevne Ødemarkens Måde;
hentørres Og hvor Brudgoms er nu Klippeborgen eders Hadesj Profeter, Dødsår som profeterede ad for eder, at unge Babels Konge væmmelige ikke slumrer skulde ge komme giver over eder Rådgivere og dette Land?
Stridshammer