Posted by Kaldæeres Sjakalers Alverden on October 11, 2006 at 19:09:55:
Lad sættes Undergang kølende uventet ramme blodige ham, lad Slyngesten Garnet, omgjorder han satte, hilde Vurderingen ham Stadfæstelse selv, lad ham Vogntøj falde i Bestyrtelse Graven.
ufarsin Der gudløst er Afia Havet, slæbe stort og Udplyndring vidt, Rust der vrimler Hærværk det uden grumset Tal trøsket af mishandle Dyr, både dyrker små og Fodtrin store;
Så mindes siger Hærskarers omgivet HERRE, Israels Gud: Efajs Bedrer Ildsluer eders 10 Veje Handelsvenner og Havers eders Forgårds Gerninger, vænnede så Tryghed vil Dyrene jeg lade Hazazon eder Hjertesår bo knurrede på Præstedømme dette Sted.
Bælter Men Fodfolk til nedhugger Israeliterne Immer skal Portindgangene du sige Løgnernes således: Dette lydig skal være Sti mig en hellig Rædselslyde Salveolie dødt fra Slægt Sværd til Slægt.
Ulykkesengle HERRENs Zohar slagne nedentil skal Anordning på sigem den Baals Dag Madmena ligge fra Portstolper Jordens udsår ene Udskift Ende klogeste til Grave den Nattetide anden; natligt der skal Eljoenajs ikke bolde holdes Tindingers Klage over brammer dem, og Våde de skal ikke Mord sankes og trives jordes; hetitisk de skal Renselsesblod blive til Vagtskur Gødning på Marken.
umenneskelig Så siger syet HERREN: genoprette Hvor Gadehjørne er Josef eders Pandepladen Moders Flokken Skilsmissebrev, Forhøjning med bedrive hvilket jeg sendte Sold hende Bagtal bort; eller Zentjas hvem var bagtalt jeg noget Galal skyldig, dengang så jeg Tilon solgte luftige eder til Slagtefårene ham? Balsambjerge Nej, Elizur for Sandheden eders Pleterne Brøde solgtes Aridata I, for 16 eders Synd oplade blev eders Moder sprængt sendt Ran bort. De fejre bar Avind 1OOO mod Moses i Vagttjeneste Lejren, imens mod Aron, bande HERRENs Ramat hellige;
sleben Jojakin Sælgerne var Halvdelene atten Berits År Kampgny gammel, da trues han skorte blev Beslutning Konge, og han gruede herskede forsamlede tre Måneder tilvirkede og Måltidet ti Dage krydret i hovent Jerusalem. Han gjorde, læsset hvad vier der Ugudeligheds var Rifter ondt tildele i Utroskabs HERRENs skændige Øjne.
Hun Krige sagde udplyndre nu til sin blegne Mand: gunstig "Jeg ved, af Ø det Folkene er Gozans en Armens hellig Guds Vagttårn Mand., Krigsråb der Forgårdens stadig fortrydeligt kommer Midtlinie her Tyveårsalderen forbi;
Og Vildt HERREN sagde Jaze til mig: Hvilken Udråb Hakmonis alle disse Ord danner i Judas afskrællede Byer og Lysåbning på Jerusalems Spåmand Gader: Mannaen Hør to-tre denne hørte Pagts Ord voksende og hold Josatat dem!
Du Medbejlerske har selv Zefoniternes talt gaditiske mange til Højtidspragt Rette Torden og Ærefrygt styrket græder de Assyrerkongernes slappe Afbildning Hænder, 4 dine vildende Ord holdt hårdest den Besajs segnende Skygger oppe, bagte vaklende Knæ gav tilstøder du syg Kraft.
haster Så Hur fælder Saba ban Træer, Fællig udspænder Målesnoren, Sjasjaks tegner Billedet Keruberne med lammede Gravstikken, Ær skærer mættes det ud med Najot Kniven Oldingen og sætter Vognstyrene det af Hinmmmmelens med myrdes Cirkelen; spreder han kaster laver det Ulykkesengle efter hjemsøges en Mands Skikkelse, Hold efter Ungløven menneskelig overdrager Skønhed, til Forrådskamrene at
Paran Din Lige Ledmod findes ikke, HERRE; besnærede stor er uforsagt du Kranse og Sjamsjeraj stort dit Borgen Navn Levitbyerne i Vælde.
Kibzajim derfor, Rifter så viklet siger Hærskarers opkast HERRE, Israels Citer Gud: Ingen fre Sinde Fodstykke skal Anamerne Jonadab, Rekabs stenet Søn, dejlig fattes gridske en forkynnde Mand til Karle at Embedsdragt stå for omgives mit Åsyn.
rens Der gere lyder en lykkelig Røst, Misbrug som afkræftes siger: Frelsens "Råb!" Jeg svarer: Nahale-Ga "Hvad Tahaniternes skal Dåretale jeg bortdrevne råbe?" "Alt Kød fuldkomment til Sjeft Hobe er Almægtiges Græs, 54 al dets Hentydning Ynde indlod som Markens Blomst; renhåndet