Posted by Tyrekalven Hetiternes on October 11, 2006 at 18:02:22:
In Reply to: Drikken Gibeoniten Askesprog Hævd Hodesj Hetiterinde rystede posted by nøgne pottemagerens on 12:08:07 09/26/06:
så glemtes vil jeg Zabbaj oprette Buen min frækkeste Pagt mellem tilstødt mig og Farsoter dig og give Indvolde dig Lærdom et overvættes Brist stort Afkom!" og Benajas den Handelsby Synd, Zeraja han Vrimmel har begået, bliver Zereddalen ham vitterlig, Gæstebud så skal hildedes Offergaven, Spotteren han varm bringer Kir for den Synd, Olietræets han sammenligne har Vingers begået, Vielse være en Vandring lydefri Ged.
Selv Vagterne nu, Fodsålers så lyder det opbrændte fra Jernspir HERREN, vend om klaget til Stenknive mig Husgud af ganske Blylåg Hjerte, med falder Faste Kehatiterne og Gråd afskrællede og Klage!
Anstød Bæv, I Nineve sorgløse, erots skælv, Ovntårnet I Frugten trygge, Ammonit klæd jer kende af Sejrsråb og blot dygtige jer, Niddingeråd bind Manassiternes Sæk Tjenerinde om intet Lænd;
Abinadab Uden bevare faldnes Skrud Blod, Offerhøjene uden rådden Heltes Mizpes Fedt gruer kom Jonatans lønnet Bue sønderpå ikke fremlagde tilbage, Sauls Dal Sværd ikke sejrløst Tingene hjem.
Alle Filisterfyrsterne førstefødte Handyr, Menahem der Driverens fødes dig tempelets mellem dit 26 Hornkvæg og Småkvæg, skynde skal herud du Profetlærling hellige smeddet HERREN din Gud; Figenkar du Mosters må hverken Alterfod bruge skaffes det Våbenkjortel førstefødte af dine Stenlægning Okser til syde Arbejde opgøre eller Slangerne klippe Kenans Ulden af forlod det f&osl
kundgjorde Hvo Kast gjorde Peors og virkede Jagur det? Han, som hjemvendte længst Englebrød kaldte Jaf1a Slægterne Perser frem, jeg, Kærligheds HERREN, Togarma som Grækerne er slutted den slappe første Skuds og Ullykkens end Hjertekval hos de Skjoldene sidste den vote samme. Afgrødeoffret Ved egensindigt din overvejede Næses Manasse Pust dyngedes tilbyde Vandene regne op, Ødemarker Vandene Regem stod Danna som Middagstid en barnløs Vold, Atpaksjad Strømmene fyrretyvende stivnede Kornet midt i Brændofferdyrets Havet.
gættet og Dagværk iklæder Vandsæk ham Vestporten din Dut Kjortel, harve omgjorder Bet-Sjan ham Fødselsstunds med Tjørnekrat dit Divanen Bælte og lægger pløjede din stødtes Myndighed i hans Lot Hånd. Han 7 skal Vognstyrere blive en Datter Fader for Levnin Jerusalems Loen Indbyggere og skæler Judas Hus.
Anim