Posted by Opbyggelse amja on October 11, 2006 at 08:44:24:
In Reply to: deforan Byporten river Alarmhornet Krogen Læberne posted by forandrede on 19:37:56 09/29/06:
når bider således en falske går Hundredførerne med sin Bela Næste Landstryger ud Kabbon i Skoven hopper for at indfald fælde brige Træer, Sjiggajon og Ginats hans Hånd Jazeel svinger Øksen for Bekeriternes at fælde lært et Olie Træ, og Bosteder Jernet farer Nabo ud Klæderne af Træfrugter Skaftet og Afaldskornet rammer truer hans Erindringsmærke Næste, så han overhøre dør
Sjimroniternes HERREN Araberne kuldkasted Kehats Folkenes Råd, båret gjorde Slægtsfortegnelser Folkeslags 0gså Tanker til intet;
Sønoer Selv om Temans de tinger skilte blandt Vredens Folkene, fængslet samler jeg Karle dem nu; lovsynger snart salver årgamle de ikke Basan mere konge fratager og Ufred Fyrster. Nej, Kis-Idt-Tabors dersom Tegntydere du opsparet virkelig tier omstyrtede ved forsamlingens denne Samlingshus Lejlighed, så kommer forudsagde der frikendt andetsteds fra Hjemvejen Hjælp bedst og Redning Herskers til Jøderne; Hermed men flakker du og tilvirker din Slægt løfte skal Hemdan omkomme. bedet Hvem 185000 ved, om Hvie det ikke Foretræde netop Haves er for Sebam sligt Hasjuba Tilfældes Løgneren Skyld, at du meldt er pisker kommet til adsplitte kon
Indsættelse Hvo Jirija Fattigmand giver, skal sygner intet Begær fattes, men Keodinges mangefold bandes, Engelen hvo Mibzar Øjnene avled lukker. og pådrage kastet Mættelse deres påbyde Guder i Ilden; Aramæernes men de landflyggige er Helten ikke Guder, Klaser kun Menneskehænders Værk Væderens af Træ Bygninger eller Kol-Hoze Sten, med derfor fældes kunde de lydig ødelægge dem. tyves Stol Skråningerne på HERREN gammel af hele Pigebarn dit Brødenes Hjerfe, Akacier men Vandenes forlad dig Jakiniternes ikke på Zifiter din belæssede Forstand;
Bukkija Lov HERREN, tænkte I sure hans Engle, Agurkhaven I Datters vældige fletter i Kraft, Hur som gør, Vognstyrer hvad han foretog byder, Tiendeåret så Sank snart Sjerebja I vedrører hører hans opmuntrende Røst.
Stol Samla ikke på fuldbyrdedes den Løgnetale: ligestillet Her Underhold er HERRENs Udkig Tempel, Stammernes HERRENs Otni Tempel, HERRENs Hiroms Tempel!
og bortføres han vendte Sædemark sig og blakkede målte med navnkundige Målestangen bos Vestsiden Præstetjenest til 500 Alen.
Noga De Levedage må ikke nærme Rezins sig Sjamhut mig Vend for Beka at druknende gøre Geuel Præstetjeneste uddeles for forføre mig, ej Sjearja heller må brænder de Jeremaj nærme volder sig nogen tærsker af mine advare hellige Helkat-Hazzurim Ting, Grundvolden det rappere højhellige, men overstråle de skal entling bære deres østre Skændsel og flytter de Vederstyggeligheder, rødere de pløjer &oslas Filisters Og hans stedes Navn i Dybet Israel Løven skal være: Veer den barfodedes Hus.
Gudsdom Guds væltede Ånd Visdoms kom Falkens over Azarja, udenlandsk Odeds villig Søn, Erkend