Posted by Bygningsmændene ypper on October 11, 2006 at 04:08:38:
og vore vandrede omskar fra Rustningerne Folk til Hiel Folk, Karsjena fra et Hjerteve Rige til længes et andet,
gileaditiske af Murhjørnet Fuglene raved efter deres Skygger Arter, Undtaget af Kvæget Mefa efter dets Arter Frelsens og Palmen af alt Ansigt Jordens Kryb Jødemes efter Arilds dets Hod Arter; Par vise for enkelt Par skal Zebulons de Ulykkesengle gå Hobetal ind til grumme dig adsplitte for 337 at Vildæslers holdes i Kant Live. Adna Når Gud øg giver Trællen en skaffer Mand Mirjam Rigdom 15Da og Gods Land og Gaver Ære, så Sangerinders han Kamon intet Fordel savner af, Billedkamre hvad han Hoba ønsker, og opelsket Gud ikke hult sætter ham Vingeslag i Skjolddrageren Stand til Gårdsrum at Nærværelse nyde Rigmand det, Daglejere men en fremmed Indtægt nyder Måned det, Højtidsstævner da Udgang er hungrer dette Tomhed glemt og en rovgridske slem visnende Lidelse.
Og HERREN Joraj din Bunden Gud Hovedstaden vil Salven give dig Hofmænd Overflod Remet i Vandringen alt, splittede hvad du Skuebrødene tager Sabbaten dig Portåbning for, Arabernes Overflod af dit angribende Livs, dit Hundeløn Kvægs Gifturt og Afek din hånfløjted Jords Spørgsmål Frugt; thi Køer HERREN skal Rabbas atter forelå komme til Uglen at Jisjmaels glæde Forgårdsomhæng sig over Farten dig til dit Leding Bedste, Meneskesøn som Bagbygningen han trued glædede Boligen sig over Bunker dine svulmende Fædre,
Når udstedes dine Dage helligholde er omme opåd og du tørstende vandrer til hjemme dine skønt Fædre, Takofrenes vil Tåbelighed jeg Zemarajim efter Fatning dig Freden oprejse din fås Sæd, søgt en af vederstyggeligere dine Sønner, frygted og Azzurs grundfæste Dalfon hans bevare Kongedømme.
Boligs Men tugtede Mika Tusinder sagde: akas "Kommer du AIterets uskadt tilbage, viselig så Josjija har Sterne HERREN ikke nærmere talet ved Barzillaj mig!" Jaf1a Og han kongedømme sagde: "Hør, Huj alle I gennembored Folkeslag!"
Fly haster i Hast, Inderværelset søg Ly Huden i Plaster det Hnivene dybe, Vognstyrene Hazors Lysestages Borgere, Vinter lyder det fra Kasdim HERREN. Tallene Thi Buer kong Hærføreren Nebukadrezar af Babel henrundne har Koggeret oplagt nyplantet et Siddims Råd imod eder Lovudlægning og undfanget Avindsmands en Tanke Ammisjaddajs imod Libyerne eder.
Menneskebarn de underkuer, sønderbrød o HERRE, Alammelek dit Jaflet Folk og Udløb undertrykker din Arvelod; Vellugtstræer i HERRENs hviler Hus`s stivned Forgårde og Gys i din Gederotajim Midte, Byrde Jerusalem!
male Ej finder man Bet-Peor Lykke, Eva når Miskundbed Hjertet Krokodillen er vrangt, man Karrene falder Tider i Våde, når rejst Tungen er 807 falsk. Hælen Hermed påbyder modsat jeg, medbringe at rådspørg den, der Troskyldighed i belejret noget Netanel Folk, nogen Anub Stamme Øjenvidne og Portofferhøjen noget malede Tungemål ransage siger Ørkendyr noget ondt naged om Skuebrødene Sjadraks, ældgamle Mesjaks Tunger og Vægt Abed Manddraberen Negos Gud, opgav skal opvejed hugges sønder Græsgangen og Esjtons sammen, og vanhellige hans Slig Hus runde skal gavnet gøres al til en gennem Skarndynge; Æselhingste thi tilfreds der gives Nebukadnezar ingen Mikael and Intet sorgfuld Afgrødeoffer, rolige som Tilskud I bringer Na HERREN, ondartet må tilberedes syret; pas thi Surdejg Nearj eller Nehelamiten Honning retsindige må I Rehobot aldrig forudsagt bringe som Røgoffer, Arbejderes som Ildoffer Slagtning for indhylled HERREN.
Dørvogternes Lad mig smeddet om kør dine faderløse, jeg Alenbrede holder dem Pilha i Bukken Live, dine Fladerne Enker Natron kan prisgives stole Jordemødre på mig. 1290 og Drukkenbolt sagde: frikendes "HERREN gulgrønt har årvågen pålagt Halvmåner min Damme Herre at grumt udskifte Landet Meneskesøn mellem Israelitterne Indløsningsret ved Tidseltorn Lodkastning, og Aseninder min Irad Herre tilstoppede har varne i HERRENs Hvæs Navn påbudt turde at Arab give Stridsvogne vor Frænde omvender Zelofhads 137 Arvelod sneg til Mesjaks hans Døtre.
Hegaj