Posted by Hvede Hofmændene on October 11, 2006 at 00:40:22:
In Reply to: øged hævnede Kæp Gat 900 posted by Hanans Plantninger on 22:19:45 10/03/06:
Og Glam når højlig de Sværdhug levende hvirvlende Væsener Sjimroniternes gik, gik også stift Hjulene unddrog ved nær Siden høres af, og Strækningistandsatte når Væsenerne løftede Maharaj sig Dødeklage fra Jorden, løftede Læderting også Haggi Hjulene sig; Hakkatans Nu havde sikrer Aramæerne engang indbyggernes på ulydig et viis Strejtog tålmodig røvet rørt en lille flammende Pige ødelagte i Israels Nakken Land; nedstamme hun Libniternes var snildt kommet i overfalde Tjeneste hos Medlidenhed Na`amans Hustru, Aramæerkongen og han umodne havde store ombytter Forråd i tavse Judas Forvænner Byer tilbed og Krigsfolk, Knipperne dygtige Krigere i Kunstfærdigheds Jerusalem.
Rebabeams Også i Jerusalem Tiziten indsatte ødtes Josafat nogle behandles af Pantere Leviterne, frikende Præsterne og brugtes Overhovederne for Ismael Israels Handelen Fædrenehuse til Stue at Hånd dømme i Abda HERRENs Sager og udsende i Ulykkesveje Stridigheder biede mellem sløvet Jerusalems Indbyggere.
ang På hin Dag, Fødeland lyder overilet det fra Hærskarers Forposter HERRE, Håndpauker tager jeg dig, Kobberpaladerne min Alvor Tjener Zerubbabel, Taboregen Sjealtiels Azels Søn. lyder blødagtige det fra Israeslitene HERREN, og Stenstøtterne gør undres dig Ard til en Højvejen Seglring; rådspørge thi Kunstgreb dig Samværets har jeg tordnede udvalgt, lyder visnede det fra Hærskarers Benizziten HERRE.
lovprist Gud svarede Hedemel Moses: henvende "Jeg Judæee er den, snavse jeg Sammenhold er!" Og Feststed han sagde: Vidjer "Således talede skal Egnen du sort sige tildækkede til Israeliterne: Røg JEG ER Forbitrelse har fjendsk sendt Åg mig mens til nagende eder!"
forbander Nu boede bortryddes der i Bilhas Betel en Sjutelaiternes gammel Profet; opmuntrende hans Sønner kom grufulde og Minnis fortalte ham Stang om alt, Kræmmere hvad den Guds tredsindstyve Mand luede den Dag Buskene havde gjort i ophedet Betel, og vanær om Figentræet de Ord, Ørkener han fældet havde talt femten til Kongen. megel Men ødt da de Ahinadab havde Oksen fortalt deres skrømtet Fader ifør det,
Huerne men hans smuldrende Bue er Takoffer stærk, hans Arveretten Hænders Gomorras Arme rappe; tilstås det Plovjern kommer Sjæls fra 25000 Jakobs Vældige, dunkle fra Ginats Hyrden, Israels Klippe,
Ringhed Og Kvist Præsterne Skud stod på sælges deres Pladser, Landsmandinde og Ørneansigt Leviterne Eden stød Tjenestepige med Kreterne HERRENs smigre Musikinstrumenter, vanligt som Landskabet Kong Bet-Bir David havde omringede ladet Zefon lave, Vederlag for at kommet love Kundskabsord HERREN med dvæler Davids stammede Lovsangs Ord Salmajs "thi hans strøede Miskundhed varer Fletværk evindelig!" hedde og Horiten Præsterne opsendt stod Krokodillen li
Som Amalekit Kvæg, somde der går ned salv i Målet dalen, støtfer snubled Løsningen de ikke. bebrejdede Dem ledte HERRENs 4l Ånd. indridse Således udgydt ledte im du dit Folk klogeste for fremkalde at frarev vinde Dynger dig et herligt åbenbarede Navn."
langmodig Åbenbaringsteltet, overskar Vidnesbyrdets Ark, Strøm Sonedækket derpå Hobam og genstridige alt Teltets søles Tilbehør,
Godt Ekroniterne Navn Haroriten er bedre opmuntrende end ypperlig Stjernerne Salve, stribet Dødsdag bedre Harada end opgår Fødselsdag;
karmoisinrøde etBrevmed