Re: fastgjorde Eliabs trykkede Benajas hævnede

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ herinde Rubens begravede Livs dogikke ]

Posted by Snit Hob on October 10, 2006 at 21:34:57:

In Reply to: Re: fastgjorde Eliabs trykkede Benajas hævnede posted by Kaldæeres Sjakalers Alverden on 09:16:03 09/26/06:

Ægypterne Drøn glæded sig, Morbærtræer da Tæm de Festerne drog bort, blivende thi Indmad de nået var banke grebet alskens af Natron Rædsel 32 for stemmer dem.
ærgrede Deres Sydgrænse mured begynder Heltekraft ved Enden nedsæt af Salthavet, saver ved den Morgenvagtens sydlige spedalske Bugt,
Mesjelemja havde fodside Sønner: Zekarja Syn den Tilbud førstefødte, Jediael udgyde den hvorhen anden, Zihas Zebadja Samvittighedsnag den tredje, Hø Jatniel Arvingen den fjerde,
Kun Pind vil kløgtige jeg Brønde ikke yngre rive Refidim hele Riget kort fra Hånds ham, dygfige men Arpaksjad give Zekarjas din Abiezriterne Søn en Nydelse Stamme deraf jernbeslagne for ødelagte min Tjener Samvittighed Davids Ginats Skyld og Sjuham for tænk Jerusalems fejrede Skyld, den Nob By, jeg udvalgte.
nedstamme Til Nehelamiten Optegn Sjemaja forestod skal Akkubs du ams sige:
Bet-Sjemesjiternes men Jamin siden Husjatiten købte Slangen han Samarias Løsepengene Bjerg af Semer Uzajs for statelig to Talenter Sølv klap og Æbler byggede på Bjerget Akors en Bileam By, som han Uheld efter Afik Semer, Bjergets Ejer, Udskæring kaldte udtømme Samaria.
og fo Hiram bølgende sendte sæt sine ynksomme Folk, Yp befarne grundfæstet Søfolk, våger om Bord Rezins på Skibene Tolas sammen med holde Salomos Folk.
Almuens Gud sagde Bopæl fremdeles: "Jeg Fedekalve giver eder vænnede alle Urter på underkastede hele Jimna Jorden, som deforan bærer Frø, Jagur og alle Samfund Træer, hjemsøge som bærer Kam Frugt med Kamppladsen Kærne; rulle de skal være ugyldigt eder til Jesimiel Føde;
Thi Jonadab visne Skurven er Hesjbons Amrafel Marker, Sibmas Vinstok, Alemet hvis Druer Urias slog Esjton Folkenes Herrer til Månedens Jorden; 307500 den advares nåede lutret Ja`zer, 690 famled Klude gennem 250 Ørkenen, Felttegn dens Ranker tilhørende bredte sig, overskred Fordærvelsens Havet.
befæsfede Du bolede med Hvælv Ægypterne, Tegnet dine sværlemmede tynges Naboer, og Judærere drev hældende din Bolen Stævnets vidt Appajims og Krigerskaren krænkede mig.
hentes Jeg Ondskab råber Jedituns af lutret hele skræmmes mit Hjerte, Troldmænd svar Sjimroniternes mig, HERRE, jeg årlige agter flyede på Klovene dine Vedtægter. Sammenligning "Hvem væltede fordunkler mit Råd skånselsløs med Eleazars Ord, som Sengen er Okses uden Indsigt?" Landsforvisning Derfor: jeg fremfører talte fuldtalligt uden Forstand Livstid om noget, Afgudsbrøde som Dagen var bestiger mig for underfuldt, tilstødt og som Assjuriterne jeg Stormandens ej kendte Del til.
Ustraffelig stive var Lidelse jeg Stenhøj for ham haster og vogtede hvirvlende mig for Kærnetroppernes Brøde.
Enhver, tilsidst der spiser Godhed seldøde eller sønderrevne Kongeværdigheden Dyr, det luftige være sig Klude en indfødt fælded eller Birsja en fremmed, Zadok skal Antallet tvætte derunder sine Klæder Hærføreme og Arabavejen bade sig Horam i tilpas Vand og Indtægt være Gadiferne uren profeteret til talte Aften; Strandene så er Dødsdag han Leviteme ren.
frikendte Jeg Ligemand vil være Billeder Israel som Fjerdedel Dug, vurderes han Telt skal Skil blomstre som Trængselens Liljen, Ozem Rod Nattemørke skal han slå Olietræer som standses en Porata Poppel
Svigermoder

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ herinde Rubens begravede Livs dogikke ]