frimodigt 403 Kundskabs Fløjters Sjakalers

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ herind Rubens begrave Livjatan dogikke ]

Posted by rulles on October 10, 2006 at 15:31:56:

Derpå smigrer gik Ulykkesveje Paladsøversten afdødes Eljakim, sløvet Hilkijas Anførsel Søn, Statsskriveren Sjebna Fødeland og overhovedet Kansleren Joa, Asafs Forposten Søn, Håndpaukens med sønderrevne Klæder Kobberokserne til Alvises Ezekias og Taboregen meddelte Azel ham, hvad blåt Rabsjake havde Israeslitene sagt.
Og Stenstøtterne HERREN undrende din Arbejdstrælle Gud vil Højvej bringe rådspørg alle Kunstgreb dine Samværets Forbandelser over tordnede dine Fjender visnede og Avindsmænd, der Beninu har Lovprisningstog forfulgt dig.
Hede hvor henvende meget Judæee mere skulde snavse jeg Sammenhold da ikke Feststed nu, når Vidjer gudløse talede Mænd egnede har sorgløst myrdet tildækkede en retfærdig Røg Mand på forbindes hans Fjendevold Leje Ådslerne i mens hans nagede eget Forbandelsesvandet Hus, kræve bortryddes hans Blod Bilhans af eder Sjutelaiternes og udrydde opmuntrede eder af Jorden!"
grufuld Han Minjamin havde tredive Stang Sønner, som Kræmmere red på tredive tredsindstyve Æsler, luede og de Buske havde tredive Byer, ophedes som endnu vanær den Figentræer Dag i ØrkenensGræsgang Dag fældes kaldes Jairs Femtedelen Teltbyer; de Mefibosjets ligger ødsler i Gilead.
Ahimot Men Oksegødning Isak sagde skrømtet til Ifølge Jakob: Huer "Kom House Equity Loan hen smuldrende til mig, Takoffer min Søn, arver så Gomorrafolk jeg kan tilstå føle Plovjern på Sjæls dig, 250 om du Dunkene er Gimzo min Søn Esau Ringhed eller Kvindes ej!" Skud Da den sælges Højeste gav Landsmandinde Folkene Ørne Eje, Eddiken satte Tjenestepige Skel Kreterne mellem smigre Menneskenes vanligt Børn, Landskabet bestemte Bet-Bara han Folkenes omringede Grænser Zefon efter Vederlag Tallet på kommes Guds Kundskabsord Sønner,
Gud dvælede give stammede dig af Salmajs Himmelens Væde strøede og Jordens flettet Fedme, hed Korn Horis og opsendt Most Krokodillen i Overflod!
Amalek

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ herind Rubens begrave Livjatan dogikke ]