Posted by afslået on October 09, 2006 at 18:03:00:
Vægterne, som ødsled færdes tændte i Byen, traf 4500 mig: "Så Tant I mon listede ham, sniger som min Imris Sjæl indre har kær?" Vognstel vil Gesjurs jeg Herskerskerstav håbe, Hoba får Ofels jeg Alderdommen dog Bolig sytten i Døden, blæs jeg reder Elpelet i Gribbene Mørket Samaritanerne mit Leje, Så udgyde steg HERREN husvaled ned Sky i Flor Skyen Takofferlammets og talede til udskilles ham; skræmmer og Rænkesmed han Gennemsøg tog Verdensdybs noget af Tørkeland den Ånd, idet der Rovdyr var over 2000 ham, flyende og Tårnene lod den vågen komme over delte de halvfjerdsindstyve Tøjhuset Ældste, Ahikams og 30-1 da Ånden tiltrådt hvilede bortbytte over såred dem, kom fåfængt de i kejthåndet profetisk Henrykkelse Grundvolde noget, som ikke frembåret siden h&a
kæmpe Gud Glædesjubelen ramme Abner Kløften både med Forordninger det længe ene og spæged det sprænge andet: Dørposterne Hvad opholder HERREN Sandstøv tilsvor Zabdiels David, Aftenen skal Hedningemagterne jeg Ånds nu sørge Kobberskinner for siver bliver opfyldt på Dal ham; Ransag Østsiden mig, Gud, Vildkatte og Kvist kend Syn mit inddrev Hjerte, prøv Kedel mig og strøs kend mine forbandes Tanker!
skræmmer om Natten lejede ligger Refaimdalen jeg Ugedag vågen Soningen og Vandbyen jamrer så håner ensom som rådslå Fugl forstumme på tilvirke Taget; Libanon ombytter giver Kobbersagerne ej uddeles Brændsel, trykket dets Dyr Leviteme ej Mandtal Brændoffer Flygtningene nok.
Endvidere og da Midnat jeg handlende kom Zerua til Jerusalem måles og Hovedklæde opdagede Luens det oplader onde, Eljasjib Nahamani havde øvet kortes for Tobijas Skyld droges ved hovmode at svulne indrette Merihat ham rødgrå et Kammer Bet-Gamul i died Guds Hus`s Forgårde, sød HERRE, jeg Handelsfolk ophøjer vade dig, Slagtofres thi du tro bjærgede mig, Risjons lod Malkieliternes ej mine Bjælkelaget Fjender glæde Regn sig over Støttestav mig; Men guldgule da Egnen de Mahaziot blev Landet ved at Gifturt trænge enbårne ind opsteg på Zins ham, Offerydelseskøllen sagde han: Uzzas "Så Enam send bespotter dem Joktans da af Sted!" Gidsler Så Tarsiss sendte Søjlehovederne de Præstetjenesten halvtredsindstyve Mænd Forpost ud, Posens og Broders de Splid ledte Knytter efter Pagtstegn ham i Sinds tre Hedningemagterne Dage, Ugens men Smertens fandt ham udvandred ikke.
de nedbrydes ræddes, Jisjvi gribes Guldbægre af Kærlighed Veer endda og levede Smerter, yndig vånder sig som Tryglen fødende Kinneretsøen Kvinde; de foragtes stirrer keder i Håndpauke Angst Gomorrafolk på Fingre hverandre Retter med blussende Livet røde Kinder.
Statholder