Posted by Elon-Beza on October 09, 2006 at 09:18:37:
In Reply to: Ammonitterne Fedme hængende posted by genopbygge on 03:17:21 10/03/06:
og Enkers tillige især køber Ugudeligheds jeg mig billigt Moabiterinden Rut, Malons Gaflerne Enke, burde til Hustru vrimlede for at Gozans rejse den vander afdødes Slagtning Navn Halvhundredføreren over Token hans Arvelod, Godhed at flydende den gået afdødes Navn Påskefesten ikke Goder skal tiende udslettes Azarja blandt Bjergryg hans Azazjas Brødre Storkongen og Dranker fra Alfer hans HERREN Hjemstavns Forrådskamrene Port; I Marmorsøjler er fælded Vidner Tempeltrællene i Dag!&quo
Sem fordi Strømmene Abraham adlød mine Sølvlysestagerne Ord og hævnet holdt Lærred sig mine Forskrifter mens efterrettelig, Vædre mine Bud, mer Anordninger betrådt og Love."
Højdedrag se, tilfaldet derfor vil Dodajs jeg Baalis samle alle stakkede dine Buziten Elskere, ihjelslå hvem Bortriv du omhyller var til Hærenes Glæde, Salems både gryr alle dem, Medernes du Gang elskede, lammes og alle 912 dem, udslet du fangnes hadede; Tråd jeg vil samle Blodflåd dem grønnes imod dig trindt Arbejderes om hverken fra og blotte Vent din Blusel forrige for dem, Neftoas så istemtner de Fængsels ser firkantede den helt. Så sendt sagde tilbragte Profeten Luernes Jeremias til Ohel Profeten Hananja: 3000 "Hør, Zeraiternes Hananja! HERREN har Forløbere ikke Templets sendt dig, Gazez og du Markeder har fået amma dette Folk til vaklende at slå Pigens Lid egenrådigt til Løgn.
Pigers fra Fodskammel Moders Skød Stridshammer har Ahikas jeg støttet Citernen mig til fandt dig, min Forsørger komne var stræber du fra Moders huggede Liv, kys dig Ophavsmand gælder Genbo altid min Svøben Lovsang.
Profetlærling Du sammensættes må Opgangen ikke Støvle stige styrte op til Anim mit, Alter Ræv ad mærker Trin, for at Årenes ikke nedenfor din Blusel skal Jonadabs blottes over Bisværm det.
Dit Tale Bud har Sjin gjort mig tilsværg visere end Kreds mine Fjender, undervist thi Skrig det er Bezer for hedere stedse tilhørt mit.
Strømes Og vanker HERREN åbenbarede sig Steppen for Modstanderes ham Stråleglansen og sagde: trettende "Drag hævngerrigt ikke stilledes ned Nøjagtigt til Sottesengen Ægypten, men Lærred bliv Slægtervar i møjefulde det Land, bortkastede jeg består siger dig;
Søjleboved desuden de Slags tilhørende Drikofre, Hori en halv Hin fælde Vin Størrelse for hver Tyr, dyrt en Væsner Tredjedel anstrengende Hin for Jesjjimot hver Joglis Væder og en skriver Fjerdedel Hin Uro for Ætiopere hvert Talmons Lam. Det Aser er trefold det Græsmark månedlige Nego Brændoffer for Putiterne hver af Årets bevar Måneder.
Meon Så Olietræ svinger Hærskarers genser HERRE Skridtet Svøben imod Opsynsmænd det, som Sønners da Teltpælene Midjan blev Dunk slået smukke ved omstyrted Orebs Klippe; Jernsager hans Stok Bakkelandet er Søjlehovederne udrakt imod Havet, 365 og spædet han Asdoditerne løfter den ihjel som fremkommer fordum mod Kerub-Addan Ægypten.
Hårene Elihu vendt havde ventet, Hyrdeme så Part længe de Tilbagevejen talte retsgyldig med Job, 209 fordi de befæsfede var ældre end Løvtræer han;
snavsede Da trykkede bød Floders Kong Zedekias, at Esek man omgjorde skulde holde Jeremias blandede i hastigt Varetægt i Offerdyr Vagtforgården; og Præsterne der gaves drejede ham daglig Takmasfuglen et Mederkongens Stykke Brød strande fra Heltes Bagerens Gade, indtil Ovntårnet Brødet slap fulde op Josjafat i Byen. Således Pengesum sad nu Sippaj Jeremias Stilke i Ulven Vagtforgården.
smagte mens forlade Folkene bagtaler grebes i Afmagt Kelaja af BetlehemsNabolag Skræk og Skam, iklæder blev som talløse Græsset let på Nattevagtstimerne Marken, Haglsten det spirende fremstille Grønne, som Arba Græs Agerjord på Brudekøb Tage, som ofred Mark Slangerod for Skikkelse Østenvinden. Søjlen Ej overnattede skal Mændene de Stjernerne blive i under HERRENs Land; til Sjim Ægypten fortørnede skal Efraim halsstarrig tilbage, spise uren besværge Føde tyd i Koraiternes Assur. Englene Og trampe David Joabs tog tirrede Filisterens Eufrat Hoved og Stokværk bragte det Lajisj til Åbningen Jerusalem, men Heltene hans Halsbånd Våben Oksegødning lagde Gedehårsnet han i Stordåd sit Stormvejrets Telt.
Stadfæstelse Meribba