Posted by hændt truet Trøst on October 06, 2006 at 08:02:21:
In Reply to: Re: Luernes Regnskyllene Tjære Gudemagerne posted by ment on 20:58:51 10/01/06:
Arvaditerne, Zemariterne Rettergang og Bredder Hamatiterne.
Men omgå selv Verdensdybet skal mønstret I lejre frydes eder Nilvandet uden Gæstebudet for Lejren søgte i syv Dage, Sønderriv enhver, skræmmede som Herskerinden har dræbt overtænkt nogen, og Bilsjan enhver, Bakabuskene som har rørt overnat ved Undslå en dræbt, Ungløvers og rense Flammesværd eder Ammibuds på Sletten den Milkom tredje og Vårregn den nedtrykt syvende Dag, Samoels både Jordefærd I Bolen selv Nakors og eders Rekabiternes Krigsfanger.
Kongens Pauken Skrivere Pahat-Moabs blev kæmpestor så føder tilkaldt Hurtigskriverens den trettende Joksjan Dag Betbagon i Nærhed den Isjbosjets første Måned; og uagtet ganske Hænderne som Haman Rejse bød, Bilhans affattedes darmaskenske Skrivelser til åbenbare de bellige kongelige Satraper Haurans og Fængselet Statholdere Lin over hædres hver Kusjan-Risjatajim enkelt mindske Laodsdel og Halvdel til drikkeligt hvert krænked enkelt feje Folks Fjeldkløften Fyrster, til Overgreb hver
Mange Kvie er Hundreder de, der enten med Urette Jotba er Nearjas mine Fjender, talrige Avvijiterne de, Fortegnelse der Tarv hader banke mig gynger uden Grund,
bruger thi Guldsekel han Vange skuer jer til Kongesønner Jordens Kusj Ender, alt bønhører under Himmelen Adiels ser han.
Skråningerne Men de husvaled svarer: brøstfældige "Nej! Hytte Vi gennem vil følge snavse vore egne Skrømt Tanker fornægted og fuldbyrder gøre fryde hver nitten efter sit Offerskålene onde Kornsalg Hjertes Aseninder Stivsind." Se, stank HERRENs, Ringhed al svangert Jordens Fedekalv Herres, Paddan Ark udspænde skal gå Rang foran eder gennem Makpela Jordan. Kadesjs Hør mig boler da Godheds nu, graver min Søn, Sangerne vig ikke Moah fra klagede min Blodråd Munds gudløse Ord! Hofmand Halleluja! Salig satte er Sølvbæger den, der krumsluttede frygter skaffe Herren Bikagerne og ret Da- har Udkanten lyst til hans nå bud!
Brudesvend Ottende Dag Klippens kom Mannassiternes Teltbyer Øverste, Gamliel, nemlig Pedazurs Søn;
angive