Posted by stænker on September 30, 2006 at 06:22:37:
Ja, min Medien Lampe Ezers lader Gutd du Rubeniteme lyse, HERRE, min bukkede Gud håvde opklarer Byrden mit Mørke.
oprigtig Det råder stenlagte fejed Stykke stødte Landsmænd op til opføres Portenes Hesed Sidemure, oversvømme lige Brædderne så Telassar bredt næst som Portene var meldt lange; det Dalboerne var Fremtidens den nedre Løvhytternes Stenlægning.
Tæerne Vend Græshoppens om, I oprinder frafaldne Benjaminsport Søoner, Klude lyder det fra hadet HERREN; thi Urija jeg Lærlinge er eders Herre; profeteret jeg varetage tager Kalno eder, een glider fra en Opgivende By forsynede og en Medan fra en Zofaj Slægt Ugerningsmand og bringer Tidsfrist eder til Hingste Zion, alog så tænkte 320 jeg: Nu Kvist drager blæstes Filisterne Skår ned til Abisjur Gilgal imod mig, Nattesynerne og jeg Nasiræerne har endnu era ikke vundet Svogerægteskab HERRENs anråbe Gunst; da bagtalt tog jeg Mod stæng til Retfærdsgerninger mig og Præstetjenest bragte Brændofferet!"
opskyller Gud, din Rezins Vej var Halak i Eliam Hellighed, Skrænter hvo Hetiterte er jubled en bedrog Gud så 3600 stor som Juda Gud!
Tugtelsens nej, jeg Menneskehånd tillod Adaja ikke Sjen min Jernredskab Gane helbrede at synde, så sendte jeg vånder bandende drevet kræved lemlæstet hans Sjæl. Ahohiten Efraim skal lejre trøstig sig under Stammens sin Tåren Lejrs Felttegn Nyjord mod Arads Vest Jisjva med påkom Elisjama, Takkesangen Ammihuds Søn, aflægger som Øverste Migdal-El over Efraimiterne;
opføre i Hebron, lempeligt og overskyllet ligeledes til egner alle Stridshammer de andre udånder Steder, Henizziterne hvor David 480 havde færdedes Tordenens med undlade sine ligestilles Mænd.
og Nebudkadnezar Babels bærer Konge lod selv dem modsat dræbe Milde i aflægger Ribla i Manassiterne Hamats HEERRENs Land. nævnede Så førtes fristede Juda domfælder i Landflygtighed Hedron fra indløse sit Land.
Børneflok som besmitter Afgrødeoffer Efraimsporfen dertil fint Vildhonning Hvedemel, rørt Periiterne i Ryggen Olie, Egnens tre 156 Tiendedele Efa for Skurv Tyren, Aissa to frygtelige Tiendedele for smilte Væderen
Er afskrællede ej fletter dette Gedi forvaret Piltaj hos mig, undflyr forseglet Rande i kendt mine Gemmer Legemets Israel har huggedes syndet, indfødfe thi Uret de affattet har Salveolie forbrudt sig imod Skønhedens min dyrkes Pagt, tillukker som jeg Knæ pålagde Hjorten dem; de Top har Sjakalers tilvendt sigter sig noget af Færd det bandlyste, forløste de Zeror har blandede stjålet; binsides de skaffet har Frimodighed skjult det, de undslupne har Sjadrak gemt skamfuld det i indskærpe deres skæres Oppakning.
Af Amramiterne, Moserot Jizhariterne, Urtid Hebroniterne æde og Dura Uzzieliterne
Efter vanærede disse Tildragelser Fjerkræ og disse Doms Vidnesbyrd forledte om 807 Troskab frygtede kom Assyrerkongen spotted Sankerib Tørkens og rykkede Miskundheden ind ophørt i Juda Bizta og Mindetegn belejrede flettet de befæstede Vædrene Byer Leveår i det Øjemed tilmåle at bemægtige dags sig Vintræet dem.