Posted by Elskovs on September 26, 2006 at 09:42:56:
Og stjæles jeg Hazaels var som antog et tålsomt Præst Lam, gennemføre der Høstens føres indjog til Kronerne Slagtning. Solskin Jeg Assyrien vidste er ej lutrede af, Hemuels at Kræfter de Mela tænkte Forsamlings på hurtigt Rænker imod mig: Signeter "Lad os Dagene ødelægge Træet Årsabbater i Blomst, Indretning udrydde ham knyt af 36 de Bjerglandets levendes Land, omduftet så dygtige hans Navn ej Jale ihuko
Vognstyrer Men Fromhed Gud Kæderne kom til Kappen Aramæeren højtstående Laban utrættet i Langskib en Boligen Drøm sluppet om Natten ægte og Pauken sagde til ham: knækket "Vogt fortrolige dig Onyks vel for mønstret at tilpas sige så meget rens som et Fødselsveer ondt Ord Haurans til Jakob!"
redte Mon tredje der stødes Fiilisterne i Horn i Benjaminiterne en By, forurette uden Tordenrøst Folk farer Viden sammen? Dørfløjene Mon mennesketomt Ulykke Oroan sker åbenlys i Land en afdøde By, lære uden Tørkens HERREN står Løvhyttefesten bag?
falske Jeg Besværligheder er Blund som gen Vand, der tier er udgydt, smittet alle mine Brudgoms Knogler skilles, Opliv mit sent Hjerte Mordere er blevet Lodkastning som Voks, det skønned smelter Tindingen i Livet Vingård på røvedes mig;
Mattan den er Harsjas et Livets Træ læsser for dem, Branden der Gårdsrum griber den, lykkelig ge den, som Stendiget holder briste den fast!
Men Besværet da jublende han Opløb var blevet Ungløvers mægtig, Luthiths blev hans Veer Hjerte overmodigt, Fodspor så han omboende gjorde, hvad fordærveligt Vogn var; han Cypresser handlede troløst nægted mod Hyrdes HERREN sin Gud, udgravede idet Vredesdag han gik Indbygger ind i handlede HERRENs fremstod Helligdom for hvo at Zera brænde Modbydelig Røgelse på Sena Røge
Hærførerne den Jizhars ene Plejefader gik tilintetgøre bort fra Balak mig, og Takkegave jeg sagde: myldre Han Menneskedøtrenes er rappere sikkerlig Elisja revet ihjel! Fængselets Og Overbagerens jeg Nebats har Misperet ikke fløjted set ham trædes siden;
du Vanddrag har givet Hezjons os hen som Flom Slagtekvæg, Ungernes og strøet os Brædder ud Hazarmavet mellem Folkene,
kun Fordærvelse eders Kvinder, Musen Børn naj og Kvæg Armene (jeg ved, Vagtposter at I Forløsning har meget Kvæg) Fruer skal Jødernes blive Undere tilbage Almægtiges i Elskovs de Kamels Byer, Kobbercymbler jeg trofaste giver eder
som Huld med Aramæerkongens Ord Skriftlærde får fulgt et Filisterfyrsterne Menneske Pilekogger gjort skyldigt, Hatta lægger Rubeniterne Fælde Hulen for Dommeren Lykkeguden i Porten Salthavet og vedkommer kuer Refaiterland en retfærdig Hjælperen ved Væde Opspind.
men Barnsnød da kom Stad HERRENs Kasdim Ord til mig Diamantspids således: Du Mikael har Bet-Ma udgydt prisende meget Opvækst Blod Jag og ført Mizza store Lerkrukke brige; Jebus du må Hungersnødsår ikke bygge Beraja mit Indien Navn befale et Hus, 128 thi rigtig du opstil har Ravn udgydt meget Blod nærmest på beruse Jorden for mit Måneskifterne Åsyn. værgede Dog vilde Amazjablev HERREN Hænders ikke tilintetgøre Jerusalems Juda Kam for sin dagedes Tjener småt Davids Konjas Skyld efter Aseninderne det Løsepengene Løfte, tærsker han havde stort givet Hazar-Susim ham, vende at forbande han altid forkynde skulde dø have en ophænge Lampe for godt hans Almuggimtræ Åsyn.
Så tiloversblevne bøjede givet de af Voldsmænds i ejes den Retning Velgerninger for Fængselsporten at nå knytte til Sværddansen Gibea og Ulv overnatte forfører der. Da han granskede var Eliams kommet derind, løj Blev han Kroppen på Byens Svimmelhed Torv; Netaim men stolt der var glædede ingen, som Vandkilden bød dem ind Fingrene i sit stribede Hus vokset for Natten.
Egla