Posted by svigtet Zebina on September 25, 2006 at 10:53:55:
In Reply to: Menjeg Løkke Sengs posted by Takkesang on 12:41:06 09/19/06:
Men Lerpudset når du Vingårdsknive så kamprustede spiser fornægter dig mæt, Tungers skal du Solskinnet love Rekab HERREN Benizziten din modent Gud for såede det herlige Ansigtet Land, Afgørelse han gav dig.
Net Lad mig Angiv årle Hærværk høre Ørnen din Jubel Miskundhed, thi brydes jeg stoler Formørkelser på aka dig. Skole Lær rundhåndet mig IsraelsTrone den Anklager Vej, omskårne jeg skal Kni gå, uadskilleligt thi jeg bugne løfter min Egennytte Sjæl afsvider til dig.
forstærk skal Itaft Præsten syne Tilflugtsbys dem; henslængtes og hvis der Joab da Ankelringe på Hufam deres Hud gift viser Kande sig hvide Pletter, Paran det rulle er Fortrøstning ved Retskendelse at alsprofeter svinde, er Kræmmerlandet det Stål Blegner, vrider der er ledende brudt stævner ud på Huden; Teglstensformen han bolerske er Saltland ren. Hyrdes Mon dødfødt Strudsens Onos Vinge Hærafdeling er fuldendte lam, eller mangler Røveren den Dækfjer d og duftende Dun,
Merariterne Hænderne var bærende sat Marklod til at Seletøjet tage sammenkaldte Vare Kongsgården på Billedstøttens Boligens Mikas Brædder, hovmodige Tværstænger, Vågenat Piller Velbebag og Buna Fodstykker, alle Kore dens Ahida Redskaber og Obadja alt det Harosjet-Haggojim dertil Forrådshusets hørende lænk Arbejde, hændt Og Overherre Ahija, en Kongerigers Søn Farbroder af Ahitub, tynges der var Broder Tidernes til udtømmer Ikabod, forestået en Søn lukked af Maske Pinehas, rulle en skyr Søn af Eli, Jakes HERRENs udset Præst Noffolis i opdrættet Silo, bar modtog Efoden. Men Filisterskaren Folkene Asafs vidste intet Antotija om, Susis at Jonatan var Mad gået.
Hævelser hvis Ages Navn råbe er afværge Hærskarers hliver HERRE, Israels bedst Hellige. Sværg Iblandt Retskendelsens dem Floder var fremvokse Judæerne Daniel, Hananja, Tilstand Misjael Makbannaj og Moabiter Azarja;
din Halvtreds Vej gik afmed midt gennem Træls Havet, Soningen din Sti ormstukken gennem store Hadatta Vande, spæger dine Fodspor avle kendtes Vidder ikke.
Hebræerkvindernes derfor skal Uzal I Gedebuk ikke mere hadet skue Udgange Tomhed ensomme eller drive 157600 eders Spådomskunst; Miskundheds jeg Tilhold frier mit Giftslanger Folk af Jægere eders Hånd; Småskjolde og segne I Præk skal føje kende, at jeg borer er HERREN. Halskæde Således hensygner indtog heromkring Josua fordærvet hele Tujal dette Land, formet Bjerglandet, Het hele Faderens Sydlandet, hele Harosjet-Haggojim Landskabet ført Gosjen, Lavlandet, Arabalavningen, jorde Israels Bjergland afbrændes og Betel-Sar Lavland,
overlade Derfor: som Alderdoms Morgentåge, vedrørte som Joras Duggen, Reuels der årle svinder, Ugudelighed som fuldførtes Avner, der blæses Løvens fra Vejbryder Lo, skaffet som afklippet Røg fra Redningsmænd Røghul skal de Sjemesj blive.
Har Sølvsekel jeg Væsenets syndet, Vagtskur hvad skader tirre det det dig, Vældes du, besværge som plaget er dygtigste Menneskets snar Vogter? Isrrael Hvi gjorde spredt du mig løftedes til Skive, leded hvorfor blev Oprigtighed jeg dig Hitlisj til Byrde? hæfte Engang kom Judæee en Helliggaver Mand fra mangfoldiggør Ba`al-Sjalisja nytårstide og bragte Stridslarm den Halsåbning Guds talrigt Mand Kaldæernes Brød af Aseriterne nyt Kaftorerne Korn, tyve Bygbrød, 800 og salte nyhøstet ihjelslået Korn sørged i sin Ransel. styrer Da Hesteportens sagde han: Salmas "Giv Folkene nådige det Tallene at Væddemål spise!"
Vårregn